sorry! ;)

jah skulle ju skriva om mina produkter igår men ändrat till idag och ändrat till typ senare!! :D haha sorry
men min dator står på mellavåningen(har 3 våningar) och mitt rum är på övervåningen! :( <3
haha, men ikv blir det att sova över med Elvira det blir film,godis dricka m.m! :D
godiiishuset här kommer vi....! ;) haha göddigt! ;)
Har variit med dom bästa Elin, Elvira, Emelie, Clara o sara! :D ass kuul! :*** <3
fasst stirra bara på tv:n då men haha! ;) facebook oxå! :D
kolla gärna in på denna tidning och se vad jag har skapat! :D
http://ostgota.lokaltidningen.se/emma-fixade-stilen-pa-lagmansskolan-/20111007/artikler/710139965/2002
kanske blir lite bilder från ikv sen! ;*** <3
Puss o hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0