:)

Jag har inte lagt upp bilder eller skrivit inlägg på länge men tog mig tid att göra det! :D
håller på att ladda upp bilder från facebook så jag kan lägga ut bilder av vad som händer! :D
men i fredas så gjorde jag:
- gick i skolan
- va med Clara ♥
- mina kusiner kom
- jag var barnvakt
lördag:
- vakna med 2 kusiner
- käka frukost 8.00
- träna tennis 8.30
- kom hem tog hand om kusiner
- 18.00 kom Felicia och Adam! :D
- vi pratade typ i telefon med Pippi o Fille till 23.00 :D
- jag somna! ;)
söndag:

- Linnkööpig shoppa!! :D hitta en svart tröja (genomskinlig) på Bik Bok! ;)
- träna på 4YOU
- va med felicia! ;)
o nu sitter jag här ;)Här är jag i tidningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0